۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۲۵۰۴۱

اراک| اجتماع بزرگ نیروهای مسلح استان مرکزی در ۲۸ صفر برگزار می‌شود

اراک| اجتماع بزرگ نیروهای مسلح استان مرکزی در ۲۸ صفر برگزار می‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه اجتماع بزرگ نیروهای مسلح در ۲۸ صفر برگزار می‌شود، گفت: اجتماع بزرگ عزاداران نبوی در استان مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور با اشاره به ویژه‌برنامه‌های استان در روز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: در روز یکشنبه 28 صفر ساعت 10 صبح حرکت هیئات مذهبی، مردمی و نیروهای مسلح به صورت ادغامی از میدان شهدا اراک به سمت مصلی بیت‌المقدس انجام می‌شود.

وی افزود: در سراسر استان نیز این برنامه به صورت دسته‌بندی هیئات مذهبی انجام می‌شود به طوری که در شهرستان آشتیان ویژه‌برنامه اجتماع هیئات مذهبی برگزار می‌شود که جزو برنامه‌های شاخص هر سال است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: حرکت جمعی عمومی همراه با عزاداری و سوگواری مانند سال‌های گذشته به صورت یکپارچه به سمت مصلی بیت‌المقدس است، در مصلی بیت‌المقدس هم پس از عزاداری و سخنرانی، اقامه نماز با حضور جمعیت عزادار انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام قربان‌پور بیان کرد: مساجد استان در این ایام پس از نماز مغرب و عشا برنامه‌های عزاداری و سوگواری دارند، مبلغان نیز در زمینه ترویج سیره پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع) فعالیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: گسترش فرهنگ نبوی در جامعه به ویژه برای نسل جوان اصلی مهم است که مسئولان با برنامه‌های دقیق و پرمحتوا در این راستا باید گام بردارند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات